Տասը մոդել / Ա.Ն. Աբրամով, Թարգ.` Հ. Գարդիշյան, Խմբ.` Հ. Չախմախսազյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ Դպրոցական գրադարանՀրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Պետհրատ, 1939.Նկարագրություն։ 124 էջԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/17123 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0009613 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 5659 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL0937957 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Հասանելի | Չի սպասարկվում | 1939-168 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 A-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0139238 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 A-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0139236 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 A-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0139234 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 A-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0139237 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 A-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0139235 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 087.1 A-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0023547 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 608 Ա-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2502603299 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 608 Ա-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2502628762 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։