Ընտիր հատուածներ : (Քրեսթոմաթի) : Հայ դպրոցների համար / Սարկաւագ Յովհ. Նազարեանց.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Թիֆլիս : տպ. Մ. Շարաձէի, 1892.Հրատարակություն։ 3-րդ տպՆկարագրություն։ Մաս ; 21 սմԽորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Մաս Ա (1892 ; 608 էջ) : Արձակ
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 891.981 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 25 Days Loan | 220067789 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 891.981 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 25 Days Loan | 220067792 | ||
Book | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | General | 18071 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մաս Ա. | Հասանելի | MAL016363 | |||
Book | National Library of Armenia | General | 491.99-8 / Ն-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL0062696 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99(082) Ն-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0375590 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99(082) Ն-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0254635 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 891.99(082) Ն-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Three Hour Loan | AF1122457 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հնատիպ գրականության հավաքածու | Un N-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0082497 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ալիգ. 3 (241-2003ահ) : Կազմված են՝ Յովհ. Նազարեանց՝ Հայոց լեզուի ուսուցիչ : 3-րդ տարուայ դասագիրք.-Թիֆլիս, 1892; Յովհ. Նազարեանց՝ Հայոց լեզուի ուսուցիչ: 4-րդ տարուայ դասագիրք.-Թիֆլիս, 1892
Մաս Ա (1892 ; 608 էջ) : Արձակ
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։