Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AI/19557 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0064211 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AI/19992 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0064729 | ||
Book | National Children's Library | Depository | AP P-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0064881 | ||
Book | National Children's Library | Depository | AP P-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0064882 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 45447 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1467309 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | I / 5548գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1141574 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99 Պ-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0361082 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99 Պ-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0361083 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 891.99 Պ-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | 276-95AF |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||
ԱԳՀ / 45444 Ներիր ինձ, մայրիկ : [Բանաստեղծություններ] / | ԱԳՀ / 45445 Արցախը կանչում էր Անդրանիկին : (Փաստաթղթեր) / | ԱԳՀ / 45446 Գուսան Աշոտի բանաստեղծական աշխարհը / | ԱԳՀ / 45447 Այսօր պիտի կռվենք : [Բանաստեղծություններ] / | ԱԳՀ / 45448 Սվեդիայի բարբառը : (Խտրբեկի խոսվածք) / | ԱԳՀ / 45449 Արարատ / | ԱԳՀ / 4545 Յունիուսի բրոշյուրի մասին / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։