Հակահետևակային ականների արգելում. Օտտավայի պայմանագիր / Հակահետևակային ականների արգելման միջազգ. շարժման /ICBL/ Հայաստ. ազգ. կոմ.; Խմբ.՝ Ջ. Հասրաթյան, Ա. Հարությունյան, Ն. Մխիթարյան; Թարգմ. ռուս.՝ Ա. Ղազարոսյան, Ա. Մարության.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Բնօրինակ լեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ասողիկ, 2002.Նկարագրություն։ 75 էջ ; 20 սմԱյլ վերնագիր։- Ban on antipersonnel landmines: the Ottawa treaty [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/88573 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 220088573 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/88574 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 220088574 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 341 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0194124 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 341 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0194123 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 341 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0194125 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 341 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0194126 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 341 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0046581 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 623.36 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0028034 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 623.36 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0028035 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Տողատ. ծանոթ.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։