ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով / Ժ.Խ. Նալբանդյան, Է.Ա. Նադիրյան; ՀՍՍՀ Մանկավարժ. ընկ.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Լույս, 1988.Նկարագրություն։ 92 էջԽորագրեր։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book Fundamental Scientific Library General 809.198.1(075.3) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի 25 Days Loan 220076184
Book Book Fundamental Scientific Library General 809.198.1(075.3) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի 25 Days Loan 220076347
Book Book National Library of Armenia Depository II / 55799գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է 30 օրով NL1378750
Book Book National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 41359 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1377747
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 N-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Three Hour Loan NL0231304
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 N-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Three Hour Loan NL0231302
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 N-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Three Hour Loan NL0231303
Book Book National Library of Armenia General 371.3 N-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Three Hour Loan NL0052458
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 N-19 Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով / 371.3 N-19 Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով / 371.3 N-19 Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով / 371.3 N-63 Թելադրությունն անցնելու և ուղղումներն ոգտագործելու ձևերը /

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա