Երկու սերունդ / Խմբ.՝ Պ. Սնապեան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Մատենաշար։ Գէորգ Մելիտինեցի գրական մրցանակ ; թիւ 15Հրատարակման մանրամասներ։ Անթիլիաս : տպ. Կաթողիկոսութեան Հայոց Մեծի Տանն Կիլիկիոյ, 1980.Նկարագրություն։ ԺԲ, 340 էջ դիմանկ. ; 24 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | АР Ե-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0469485 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99 Ե-89 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0337373 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99 Ե-89 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0330821 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99 Ե-89 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0330820 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99 Ե-89 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0324122 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/6188գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0632140 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 891.99 Ե-89 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | AF0029198 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
891-99 Ե-87 Երկեր / | 891-99 Ե-87 Երկեր / | 891-99 Ե-87 Երկեր / | 891.99 Ե-89 Երկու սերունդ / | 891.99 Ե-89 Երկու սերունդ / | 891.99 Ե-89 Երկու սերունդ / | 891.99 Ե-89 Երկու սերունդ / |
Շպկ. վրա՚ Հայաստանի արձակագիրներ
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։