Պատմվածք կաուչուկի մասին / Ա.Հ. Մելքոնյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Հայպետուսմանկհրատ, 1960.Նկարագրություն։ 76 էջ : նկ. ; 20 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/8983 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0017296 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 16763 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1073515 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 678 M-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0299599 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 678 M-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0299601 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 678 M-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0299600 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 678 M-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0084289 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 35 / Մ53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | SHL076205 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 35 / Մ53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | SHL076206 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
AII/89827 Կարեն Քալանթար : Հոդվածների և հուշերի ժողովածու Կարեն Քալնթարի մասին / | AII/89828 «ՎեվԳիմ» դպրոցը որպես կոլեկտիվ մտավորական : | AII/89829 Պարտություն սրտի առաջ : | AII/8983 Պատմվածք կաուչուկի մասին / | AII/89830 Օղակը փակվում է / | AII/89831 Մուսա-Լերան հերոսամարտը / | AII/89832 Ինքս ինձ հետ : Հուշագրություն / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։