Рокуэлл Кент / Т.А. Петрова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Искусство, 1990.Նկարագրություն։ 158 с. : [1] л. портр. ; илISBN:- 5-210-00317-5
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Armavir Library | Ընթերցասրահ | 85.103 П 30 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ընթերցասրահ | AL0087664 | ||
Book | Armavir Library | General | 85.103 П30 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | AL0054142 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 75(73) П-30 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0577411 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 929 Кент:75/76.(73) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120626500 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 929 Кент:75/76.(73) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120631084 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 85.1 К-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | IL0112417 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 75Б / К-356п (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1610332 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | Б / 20.779 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1177445 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
929 Кастро+3КП5(729.1)(092) Школа мужества : | 929 Кастро+3КП5(729.1)(092) Школа мужества : | 929 Кваша+791.44.071.21(47+57)(092) Игорь Кваша / | 929 Кент:75/76.(73) Рокуэлл Кент / | 929 Кент:75/76.(73) Рокуэлл Кент / | 929 Кертман:930 Мир личности : | 929 Кецховели:3КП1 Ладо Кецховели : |
Библиогр. : с. 158-159
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։