25 дней в Америке : К 100-летию гастрольной поездки П.И. Чайковского = 25 days in America : For the Centenary of Peter Tchaikovsky's Concert Tour / Л.С. Сидельников, Г.А. Прибегина.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Музыка , 1991.Նկարագրություն։ 325 с. [16] л. ил., портрISBN:- 5-7140-0371-3
- 25 days in America : For the Centenary of Peter Tchaikovsky's Concert Tour
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Conservatory | Depository | К С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CO0008955 | ||
Book | Conservatory | Depository | К С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CO0008956 | ||
Book | Conservatory | Depository | К С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CO0008957 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 929 Чайковский:78(47+57) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120630417 | ||
Book | Music Library (KMI) | ԿԹԳ-Գրապահոց | Щ313С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | սպասարկվում է 10 օր ժամկետով | KML013865 | ||
Book | National Children's Library | FLRR | 85.313 / S-57 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | CL0474709 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
929 Цейтлин:78(47+57) Педагогические принципы Л.М. Цейтлина / | 929 Цейтлин:78(47+57) Педагогические принципы Л.М. Цейтлина / | 929 Цыбиков : 910.4 Гомбожаб Цыбиков / | 929 Чайковский:78(47+57) 25 дней в Америке : К 100-летию гастрольной поездки П.И. Чайковского = 25 days in America : For the Centenary of Peter Tchaikovsky's Concert Tour / | 929 Чарушин+72(47+57)(092) Архитектор Чарушин / | 929 Чебышев:[51+531] Рыцарь точного знания : [П.Л. Чебышев] / | 929 Чехов:882 Вокруг Чехова / |
Текст парал. на рус. : с. 1-126 и англ. : с. 1-109 яз. ; Книга -"перевертыш"
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։