Հոգեբանի հետազոտական և գործնական դիագնոստիկայում տեսական մոտեցումների և սկզբունքների կիրառման յուրահատկությունները ։ Սեղմագիր՝ ԺԹ.00.01 - «Ընդհանուր հոգեբանություն, հոգեբանության տեսություն և պատմություն, անձի հոգեբանություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ի.Հ. Բաբաջանյան ; Գիտական ղեկավար՝ Հ.Մ. Ավանեսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Կ.Ե. Վարդանյան, Գ.Ս. Եսայան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան ; Երևանի պետական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Համառոտագրություն լեզու: Ռուսերեն, Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2024.Նկարագրություն։ 23 էջ ; 21 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Հ.Մ. Ավանեսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Կ.Ե. Վարդանյան, Գ.Ս. Եսայան ։ Երևանի պետական համալսարան ։ 2024 թ. ; հոկտեմբերի 18. Հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր :Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | Նյութի պահումներ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս II / 3215 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL2162891 | |||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | ԱԳՀ / 1317-2024 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL2162892 |
Գումարային պահումներ: 0
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում։
Գիտական ղեկավար՝ Հ.Մ. Ավանեսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Կ.Ե. Վարդանյան, Գ.Ս. Եսայան ։ Երևանի պետական համալսարան ։ 2024 թ. ; հոկտեմբերի 18. Հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր :
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։