Сергей Есенин : Книга для учащихся / И. С. Эвентов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Просвещение 1987.Հրատարակություն։ 2-е изд., перерабՆկարագրություն։ 159 с. : [8] л. ил. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3(2P) E-82 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0306605 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3(2P) E-82 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0306606 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3(2P) E-82 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0351434 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3(2P) E-82 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0410421 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3(2P) E-82 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0410720 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3(2P) E-82 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0465527 |
Դիտման Municipal Library դարակ, Հավաքածու։ Կենտրոնական գրադարան Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||
83.3(2P) E-82 О Есенине : Стихи и прозы писателей современников поэта / | 83.3(2P) E-82 Раздумье о Есенине : | 83.3(2P) E-82 Раздумье о Есенине : | 83.3(2P) E-82 Сергей Есенин : Книга для учащихся / | 83.3(2P) E-82 Сергей Есенин : Книга для учащихся / | 83.3(2P) E-82 Сергей Есенин : Книга для учащихся / | 83.3(2P) E-82 Сергей Есенин : Книга для учащихся / |
Библиогр.: с. 158
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։