Экономика впечатлений : Как превратить покупку в захватывающее действие / Б. Джозеф Пайн, Джеймс Х. Гилмор; Пер. Н. Ливинской, Е. Борисова; Ред.В. Кулаков
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Альпина Паблишер, 2018Նկարագրություն։ 384 с. 21 смISBN:- 978-5-9614-6681-2
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 65,5 П-12 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0396485 |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։