Internet - маркетинг: Учеб. пособ. для вузов / Пер. с англ. под ред. проф. Ю.А. Цыпкина.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : ЮНИТИ - ДАНА, 2002.Նկարագրություն։ 527 сISBN:- 5-238-00254-8
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 004 X 993 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | B-0018114 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 004 Х 993 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | B-0018115 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 004 Х 993 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | B-0018116 |
Դիտման Scientific Technical Library դարակ, Հավաքածու։ Գրքային հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
[ Книга позволяет читателям не только научиться пользоваться уже имеющимися Web-возможностями для ведения бизнеса, но и показывает основные направления развития этого, возможно, самого перспективного инструмента для производителей и посредников, стремящихся максимально широко распространить свою продукцию. Полно и системно описывается движущая сила любого бизнеса - маркетинг, но уже в интернетовской оболочке ].
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։