Юный скрипач : Пьесы, этюды, ансамбли: Средние классы детских музыкальных школ : С приложением клавира : [ноты] / Сост. и ред. К.А. Фортунатова
Նյութի տեսակ։ ՄիավորԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Советский композитор, 1968 -.Հրատարակություն։ Третье изданиеՆկարագրություն։ Bып. : ноты ; 27 смԽորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Вып. 2 (1968, 128 с.)
Вып. 1 (1968, 109 с.)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Ю-572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Выпуск 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680025 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Ю-572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Выпуск 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680026 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Ю-572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Выпуск 2 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680021 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Ю-572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Выпуск 2 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680022 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Ю-572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Выпуск 2 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680023 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Ю-572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Выпуск 2 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680024 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Вып. 2 (1968, 128 с.)
Вып. 1 (1968, 109 с.)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։