Միջազգային մարքեթինգի դերը արտաքին առևտրում (ՀՀ օրինակով) ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.06 «Համաշխարհային տնտեսագիտություն» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա.Վ. Մանասյան ; Գիտական ղեկավար՝ Թ.Շ. Թորոսյան ; Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Միքայել Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։![Տեքստ](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ա 08.00.06 / Մ-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1793584 |
Գիտական ղեկավար՝ Թ.Շ. Թորոսյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Միքայել Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։