Անձի՝ ցանցային մարքեթինգում ներգրավվածությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները ։ ԺԹ․00․01-«Հոգեբանության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն / Ն․Ա․ Աղասյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան ; ԵՊՀ․
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2020․Նկարագրություն։ 157 էջ ։ աղյուսակ ; 30 սմ․Խորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան։ Երևանի պետական համալսարան։ Հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ա III / 2563 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1780945 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան։ Երևանի պետական համալսարան։ Հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։