Մարքեթինգի կառավարման համակարգի ձևավորման հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ն.Պ. Կռունկյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ն.Լ. Կիրակոսյան ; Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Միքայել Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2008.Նկարագրություն։ 133 էջ ։ աղյուսակներ, գծանկարներ ; 30 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ն.Լ. Կիրակոսյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Միքայել Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ա 08.00.02 / Կ-80 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1793417 |
Գիտական ղեկավար՝ Ն.Լ. Կիրակոսյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Միքայել Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։