Սխալ վարքագիծ : Վարքագծային տնտեսագիտության կայացումը / Ռ․Հ․ Թելյեր ; Անգլերենից թարգմանեց՝ Ն․ Գաբրիելյանը ; Խմբագիր՝ Վ․ Խաչատրյան ; Հրատ․ խմբագիր՝ Ա․ Նիկողոսյան; Սրբագրիչ՝ Մ․ Առաքելյան․
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Անտարես, 2021․Նկարագրություն։ XVIII+469 էջ ; 25 սմ․ISBN:- 9789939767796
- Misbehaving : The Making of Behavioral Economics [Այլ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Aragatsotn Regional Library | Սպասարկման բաժին | 65/Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | AGL076830 | ||
Book | Ararat Regional Library | Աբոնեմենտ | 65 Թ 42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | ARL092861 | ||
Book | Ararat Regional Library | Depository | 65 Թ 42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | ARL092862 | ||
Book | Gegharkunik Regional Library | Սպասարկման բաժին | 65.02 Ռ-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | GL0083900 | ||
Book | Gegharkunik Regional Library | Ընթերցասրահ | 65.02 Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | GL0083838 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 87.7//Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | KL0069885 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 87.7//Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | KL0069884 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 65 Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0530773 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 65 Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0561854 | ||
Book | National Children's Library | Գրադարանային հավաքածուի պահպանման և ազգային հավաքածուի կազմակերպման բաժին | 65 / Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0499901 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | 65 / Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0499903 | ||
Book | National Children's Library | Ընթերցասրահի և մամուլի ենթաբաժին | 65 / Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | CL0499902 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 69527գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1841795 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 69529գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1841794 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 69528գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1841793 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 69526գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1841792 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 6961-2022 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1800887 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 19393ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL1800886 | ||
Book | Syunik Regional Library | Սպասարկման բաժին | 88 / Թ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SL0078085 | ||
Book | Tavush Regional Library | Depository | 65 / Թ-421 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | TL0055420 | ||
Book | Tavush Regional Library | Depository | 65 / Թ-421 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | TL0055421 | ||
Book | Tavush Regional Library | Սպասարկման բաժին | 65 / Թ-421 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | TL0055422 | ||
Book | Tavush Regional Library | Սպասարկման բաժին | 65 / Թ-421 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | TL0055423 |
Դիտման Municipal Library դարակ, Հավաքածու։ Կենտրոնական գրադարան Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Սուպերշապիկով։
Տողատակում՝ ծանոթագրություններ
Անվանացանկ, էջ` 465-469
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։