էթնոքաղաքագիտության մշակութային ակունքները և կապը մանկավարժության հետ ։ Մենագրություն / Ա.Լ. Մանուկյան ; Գիտական խորհրդատու և խմբագիր՝ Գ.Հ. Հակոբյան ; Գրախոսներ՝ Ռ.Զ. Ջիջյան, Գ.Մ. Քեռյան, Պ.Հ. Գևորգյան, Գ.Ա. Տիգրանյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Հեղինակային հրատարակություն, 2022.Նկարագրություն։ 162 էջ քարտեզ ; 21 սմISBN:- 9789939038612
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/108338 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0673558 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/108339 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0673557 | ||
Book | National Library of Armenia Agreements with National library | Depository | II / 70923գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1862519 | ||
Book | National Library of Armenia Agreements with National library | Depository | II / 70922գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1862520 | ||
Book | National Library of Armenia Agreements with National library | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 6704-2022 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1777601 | ||
Book | National Library of Armenia Agreements with National library | Depository | II / 66751գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1780265 | ||
Book | National Library of Armenia Agreements with National library | General | II / 19083ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL1776808 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Դարակի վրա տեղաբաշխում: Agreements with National library, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գրքի թվային տարբերակը ՀԱԳ-ին է տրամադրել իրավատերը։
Տողատակում՝ մատենագիտական ծանոթագրություններ։
Մատենագիտություն՝ էջ 144-159։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։