ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Գերմաներեն մասնագիտական կողմնորոշման նվազագույն քերականության ընտրությունը և ուսուցման ռազմավարությունը /պատմագիտական նյութի հիման վրա/ : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02-«Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (գերմաներեն լեզու) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս.Վ. Լուլուկյան ; Գիտական ղեկավար՝ Կ.Ա.Հայրյան ; ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2007.Նկարագրություն։ 175 էջ. ; 30 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Կ.Ա.Հայրյան։ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ա 13.00.02 / Լ-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1780225
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ա 13.00.02 / Թ-14 Աշակերտների ինքնուրույն աշխատանքները որպես երկրաչափության ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Թ-22 Կենսաբանության դպրոցական դասընթացի համակարգված ուսուցման տեսությունն ու պրակտիկան : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 -«Կենսաբանության դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Թ-81 Բայի բառաքերականական կարգերի ուսուցումը միջին դպրոցում : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (հայոց լեզու) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Լ-88 Գերմաներեն մասնագիտական կողմնորոշման նվազագույն քերականության ընտրությունը և ուսուցման ռազմավարությունը /պատմագիտական նյութի հիման վրա/ : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02-«Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (գերմաներեն լեզու) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Խ-17 Հայոց լեզվի տրոհվող լրացումների ուսուցումը միջնակարգ դպրոցում : Ատենախոսություն՝ 13.00.02 «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Խ-28 Ցատկունակությունը որպես մարդու շարժողական ընդունակություն և նրա մշակման մեթոդիկան : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Խ-28 Աշակերտների ինքնուրույնության և ստեղծագործական կարողությունների զարգացումը որպես հայոց լեզվի և գրականության ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց միջնակարգ դպրոցում : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 «Հայոց լեզվի և գրականության դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման /

Գիտական ղեկավար՝ Կ.Ա.Հայրյան։ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման։

Ամփոփումը ռուս.

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա