ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Պարարվեստը որպես անձի գեղագիտական զարգացման միջոց և նրա ուսուցման մեթոդները : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Կ.Բ. Գևորգյան ; Գիտական ղեկավար՝ Լ.Թ. Ասատրյան ; Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2002.Նկարագրություն։ 223 էջ ։ նոտա ; 30 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Լ.Թ. Ասատրյան։ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ա 13.00.02 / Գ-47 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1780069
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ա 13.00.02 / Գ-20 Սամբո ըմբշամարտում ոտքերի բռնվածքներով կատարվող գցումների ուսուցման մեթոդիկայի հիմնավորումը : Ատենախոսություններ՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Գ-31 Գրականության տեսության ուսուցումը հանրակրթական դպրոցի միջին և ավագ դասարաններում : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Գ-47 Մաթեմատիկայի ուսուցման հիմնահարցը 19-րդ դարի հայ պարբերական մամուլում : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Գ-47 Պարարվեստը որպես անձի գեղագիտական զարգացման միջոց և նրա ուսուցման մեթոդները : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Գ-67 Արվեստի պատմության դասընթացը որպես ավագ դպրոցականների գեղարվեստական կրթության միջոց : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (կերպարվեստ) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Գ-88 Փոխներգործուն մեթոդների կիրառումը հանրակրթական դպրոցի քիմիայի դասընթացում որպես ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա 13.00.02 / Գ-88 Բազմաչափանիշային մատեցման հիման վրա ուսանողների գիտելիքների գնահատման մեթոդիկան համակարգչային գրաֆիկայուն : Ատենախոսություն՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ինֆորմատիկա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /

Գիտական ղեկավար՝ Լ.Թ. Ասատրյան։ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն։

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա