Տրանսպորտային թունելի երեսարկի նախագծում ։ Մեթոդական ցուցումներ 073201.00.6- «Շինարարություն» մասնագիտության «073201.09.6- Տրանսպորտային ուղիների շինարարություն և շահագործում» կրթական ծրագրի ուսանողների կուրսային աշխատանքի կատարման համար / Գ.Լ. Տիգրանյան, Խ.Գ. Վարդանյան ; Մասնագիտական խմբագիր՝ Հ.Հ. Գյուլզադյան ; Պատասխանատու խմբագիր՝ Լ.Ա. Միրզոյան ; Գրախոս՝ Ա.Ն. Սարգսյան ; ՀՀ ԿԳՄՍՆ ; ՃՇՀԱՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : ՃՇՀԱՀ, 2021.Նկարագրություն։ 68 էջ ։ գծագրեր, աղյուսակներ ; 21 սմISBN:- 9789939633466
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Depository | 624.19(072) Տ-57 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ տարի | EU0605059 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 624.19(072) Տ-57 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ տարի | EU0605060 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 66172գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1778397 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 66173գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1778398 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 6458-2021 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1778404 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 66178գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1778409 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 66179գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1778410 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 18857ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL1776310 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գրականություն՝ էջ 67։
Հավելված՝ էջ 44-66։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։