Գեղարվեստական ընկալման մանկավարժահոգեբանական մեխանիզմները և դրանց ձևավորման պայմանները : ԺԳ.00.01- «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր / Հ.Լ. Ներսիսյան ; Գիտական ղեկ.՝ Ս.Ջ. Արզումանյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ֆ.Գ. Ղազարյան, Ա.Մ. Դալլաքյան ; ՀՀ ԿԳՆ ; Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2001.Նկարագրություն։ 21 էջ ; 21 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկ.՝ Ս.Ջ. Արզումանյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ֆ.Գ. Ղազարյան, Ա.Մ. Դալլաքյան: Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան: Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր: 2001թ. դեկտեմբերի 6:Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 13.00.01 / Ն-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1762433 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 7150 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1760897 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 7151 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1760898 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում:
Գիտական ղեկ.՝ Ս.Ջ. Արզումանյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ֆ.Գ. Ղազարյան, Ա.Մ. Դալլաքյան: Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան: Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր: 2001թ. դեկտեմբերի 6:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։