ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Մայրենի զարգացնող ուսուցման հիմնահարցը ծրագիր, դասագիրք և դասգործընթաց համակարգում : Սեղմագիր՝ 13.00.02 «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման / Ջ.Հ. Գյուլամիրյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ա.Պ. Մանուկյան, Խ. Բատիկյան ; Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 1999.Նկարագրություն։ 40 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ա.Պ. Մանուկյան, Խ. Բատիկյան։ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ։ Մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 1999 թ. մարտի 19.
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.02 / Գ-67 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762220
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.02 / Գ-47 Մաթեմատիկայի ուսուցման հիմնահարցը 19-րդ դարի հայ պարբերական մամուլում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասնագիտ. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Գ-47 Պարարվեստը որպես անձի գեղագիտական զարգացման միջոց և նրա ուսուցման մեթոդները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Գ-67 Արվեստի պատմության դասընթացը որպես ավագ դպրոցականների գեղարվեստական կրթության միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (կերպարվեստ) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Գ-67 Մայրենի զարգացնող ուսուցման հիմնահարցը ծրագիր, դասագիրք և դասգործընթաց համակարգում : Սեղմագիր՝ 13.00.02 «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Գ-88 Փոխներգործուն մեթոդների կիրառումը հանրակրթական դպրոցի քիմիայի դասընթացում որպես ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Գ-88 Բազմաչափանիշային մոտեցման հիման վրա ուսանողների գիտելիքների գնահատման մեթոդիկան համակարգչային գրաֆիկայում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ինֆորմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստիճանի հայցման ատեն. / Ս 13.00.02 / Գ-88 Հայաստանի ազգաբնակչության ֆիզկուլտուրային կրթվածության ձևավորման սոցիալ-մանկավարժական պայմանները : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման մեթոդիկա» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. /

Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտում ։

Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ա.Պ. Մանուկյան, Խ. Բատիկյան։ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ։ Մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 1999 թ. մարտի 19.

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա