Կարնո կրթական համակարգը 19-րդ դարի վերջի և 20-րդ դարի սկզբին /Սանասարյան վարժարան/ : Սեղմագիր՝ 13.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս.Ս. Գասպարյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ց.Ռ. Սիմոնյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Թ.Ս. Հարությունյան ; Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության և գիտության նախարարություն, Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 1996.Նկարագրություն։ 18 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ց.Ռ. Սիմոնյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Թ.Ս. Հարությունյան։ Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության և գիտության նախարարություն, Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 1996 թ. հոկտեմբերի 25.Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 13.00.01 / Գ-31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1762218 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտում ։
Բնագրի իրավունքով ։
Գիտական ղեկավար՝ Ց.Ռ. Սիմոնյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Թ.Ս. Հարությունյան։ Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության և գիտության նախարարություն, Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 1996 թ. հոկտեմբերի 25.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։