Պետական արժեթղթերի շուկայի զարգացման միտումները և հիմնախնդիրները ՀՀ-ում : Սեղմագիր՝ Ը 00.03.«Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ն.Ռ. Հարությունյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ա․Հ․ Բայադյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա․Հ․ Արշակյան, Հ․Ն․ Նավասարդյան ; ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2008.Նկարագրություն։ 22 էջ : աղյուսակ, գծանկար ; 20 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ա․Հ․ Բայադյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա․Հ․ Արշակյան, Հ․Ն․ Նավասարդյան։ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության։Գիտ. ղեկ.՝ ՀՀ ԳԱԱ թ.ա., տ.դ.,պ. Յ.Մ. Սուվարյան Համառոտագրություն: Ամփոփումը ռուսերենՆյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 9069 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1879106 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 9070 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1879107 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 08․00․03 / Հ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1753680 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գիտական ղեկավար՝ Ա․Հ․ Բայադյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա․Հ․ Արշակյան, Հ․Ն․ Նավասարդյան։ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ։ Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության։
Գիտ. ղեկ.՝ ՀՀ ԳԱԱ թ.ա., տ.դ.,պ. Յ.Մ. Սուվարյան
Մատենագիտ.՝ տողատակի ծանոոթագր.
Ամփոփումը ռուսերեն
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։