Իրավունքի գործառույթները և զարգացման հիմնական միտումները անցումային ժամանակաշրջանում : Սեղմագիր՝ ԺԲ.00.01 «Պետության և իրավունքի տեսություն և պատմություն, իրավական ուսմունքների պատմություն» մասնագիտությամբ իրավաբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ջ.Հ. Հակոբյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ն.Ա. Ապիյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Հ.Ա. Հովսեփյան, Ա.Գ. Վաղարշյան ; Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Փիլիսոփայության և իրավունքի ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2002.Նկարագրություն։ 18 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ն.Ա. Ապիյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Հ.Ա. Հովսեփյան, Ա.Գ. Վաղարշյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Փիլիսոփայության և իրավունքի ինստիտուտ։ Իրավաբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 2002 թ. ապրիլի 3.Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 8361 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1802702 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 12.00.01 / Հ-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1710975 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է ՀՀ ԳԱԱ Փիլիսոփայության և իրավունքի ինստիտուտում ։
Գիտական ղեկավար՝ Ն.Ա. Ապիյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Հ.Ա. Հովսեփյան, Ա.Գ. Վաղարշյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Փիլիսոփայության և իրավունքի ինստիտուտ։ Իրավաբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 2002 թ. ապրիլի 3.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։