Պարթևերեն արձանագրությունների բառապաշարը : Սեղմագիր՝ Ժ.02.06 «Ասիայի հին և նոր լեզուներ» մասնագիտությամբ բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Թ.Կ. Չարչյան ; Գիտական ղեկավար՝ Գ.Վ. Մելիքյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ռ.Ս. Ղազարյան, Վ.Ս. Ոսկանյան ; Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Հրաչյա Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2007.Նկարագրություն։ 20 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Գ.Վ. Մելիքյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ռ.Ս. Ղազարյան, Վ.Ս. Ոսկանյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Հրաչյա Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ։ Բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 2007 թ. հունիսի 18.Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 7332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1779331 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 7333 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1779332 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 10.02.06 / Չ-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1710502 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում ։
Գիտական ղեկավար՝ Գ.Վ. Մելիքյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ռ.Ս. Ղազարյան, Վ.Ս. Ոսկանյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Հրաչյա Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ։ Բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 2007 թ. հունիսի 18.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։