Հաֆեզ ալ-Ասադը և ուղղիչ շարժումը Սիրիայում (1970-ական թթ.) : Սեղմագիր՝ Է.00.02 «Ընդհանուր պատմություն» մասնագիտությամբ պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Գ.Բ. Ղարիբջանյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ն.Հ. Հովհաննիսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Վ.Ա. Դիլոյան, Ռ.Կ. Կարապետյան ; Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Արևելագիտության ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2004.Նկարագրություն։ 24 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ն.Հ. Հովհաննիսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Վ.Ա. Դիլոյան, Ռ.Կ. Կարապետյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Արևելագիտության ինստիտուտ։ Պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 7768 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1777881 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 7769 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1777882 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 07.00.02 / Ղ-47 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NLAT00223 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Արևելագիտության ինստիտուտում ։
Գիտական ղեկավար՝ Ն.Հ. Հովհաննիսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Վ.Ա. Դիլոյան, Ռ.Կ. Կարապետյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Արևելագիտության ինստիտուտ։ Պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։