Կանանց վերաբերող ավանդական արգելանքները հայոց մեջ (պատմազգագրական ուսումնասիրություն) ։ Սեղմագիր՝ Է.00.04 «Ազգագրություն» մասնագիտությամբ պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ա.Խ. Սարգսյան ; Գիտական խորհրդատու՝ Դ.Ս. Վարդումյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Է. Պետրոսյան, Լ. Վարդանյան ; Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2002.Նկարագրություն։ 22 էջ ; 20 սմԱյլ վերնագիր։- Традиционные заперты по отношению у армян (историко-этнографическое исследование) : Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата исторических наук по специальности 07.00.04. "Этнография" [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 8378 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1805084 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 8379 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1805085 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 07.00.01 / Ս-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NLAT00461 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է ՀՀ ԳԱԱ Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի գիտական խորհրդում։
Գիտական խորհրդատու՝ Դ.Ս. Վարդումյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Է. Պետրոսյան, Լ. Վարդանյան։ Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիա, Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ։ Պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։ 2002 թ. մայիսի30.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։