Вверх по ступенькам [Hоты] : Начальный курс игры на скрипке / В.А. Якубовская ; Худ.: И. Чернов.
Նյութի տեսակ։ ՄիավորԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Музыка, 1974.Նկարագրություն։ 62 с. : ноты ; 29 смՀամընդհանուր վերնագրեր։- Учебное пособие
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 955.4 Я - 49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0079084 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 955.4 Я-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0051587 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 955.4 Я-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0051588 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ955.4Я-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0061915 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ955.4Я-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0061914 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ955.4Я-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0061916 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ955.4Я-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0061917 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Я-492 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680400 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 787 / Я-492 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1680401 |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։