Գոսերի կատարողական արվեստ : Ուսումնական ձեռնարկ / Հ. Մկրտչյան ; [Մասն. խմբագիր՝ Գ.Կ. Շագոյան].
Նյութի տեսակ։![Տեքստ](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9789939802251
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
National Library of Armenia | Depository | III / 4320գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1568818 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Depository | III / 4311գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1599934 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | III / 167ն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 002 | NL1599916 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | III / 168ն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 002 | NL1599917 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | III / 175ն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1600318 | ||
![]() |
National Library of Armenia | General | III / 1909ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 | NL1568694 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 4667-2020 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 01 | NL1598387 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
III / 165ն Փոքրիկ աշխարհ : Երգարան / | III / 166ն Փոքրիկ աշխարհ : Երգարան / | III / 167ն Գոսերի կատարողական արվեստ : Ուսումնական ձեռնարկ / | III / 168ն Գոսերի կատարողական արվեստ : Ուսումնական ձեռնարկ / | III / 169ն Խմբերգային պարտիտուրի ընթերցում : [Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ] / | III / 16н Знакомство с элементами музыки / | III / 170ն Խմբերգային պարտիտուրի ընթերցում : [Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ] / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։