Հռետորիկա : Շատերի և յուրաքանչյուրի համար / Ա. Ս. Վարդումյան ; Գրախոսներ՝ Ս. Մանուկյան, Մ. Դեմիրճյան ; ԵՊՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : ԵՊՀ հրատ., 2019.Նկարագրություն։ 341 էջ ; 21 սմISBN:- 9785808423978
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/106104 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0630332 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 59089գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1468675 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 4021 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1527263 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II /16219ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով: | NL1529110 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 58962գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1527236 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Depository | 83.97 / Վ30 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | SHL130343 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
II /16215ահ Տրակտորներ և ավտոմոբիլներ : | II /16217ահ Ճամփորդ եմ ես ուշացած : Բանաստեղծություններ / | II /16218ահ Հանրային կառավարման մեթոդաբանական հիմնախնդիրներ = Методологические проблемы общественного управления = Methodological problems of public managment / | II /16219ահ Հռետորիկա : Շատերի և յուրաքանչյուրի համար / | II /16220ահ Business English : [Դասագիրք] / | II /16221ահ Կենսաէներգետիկա : Դասագիրք / | II /16271ահ Փափազյանը Իրանում / |
Գրականության ցանկ՝ էջ 334-337:
Աշխատանքը նվիրված է հաղորդակցության գործընթացում հռետորական տարբեր հմտությունների ուսումնասիրությանը և առավել կիրառական հնարքների արդյունավետությունը երաշխավորող եղանակների ու գործոնների լուսաբանմանը: Ինչպես արտացոլված է վերնագրում, ըստ նպատակային ուսումնանասիրության` աշխատանքը պահանջված կարող է լինել թե´ մասնագիտական գործունեության բերումով ներգործուն խոսքի անհրաժեշտությանն առնչվող շատերի (իրավական, քաղաքական, հասարակական, կրթական ոլորտների աշխատակիցների) և թե´ պարզապես իրենց կենդանի խոսքը, հաղորդակցության մշակույթը բարելավելու-կատարելագործելու մոտիվացվածությամբ յուրաքանչյուրի համար:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։