Գեղանկարչություն. ջրաներկի ստեղծագործական խնդիրները (Նատյուրմոտի օրինակով ) : Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ / Ա.Է. Վարդանյան ; Խմբ. ` Գ.Շ. Հովհաննիսյան ; Գրախոս ` Գ.Հ. Բաղդասարյան ; Պատ. խմբ. ` Լ.Ա. Միրզոյան ; ՀՀ ԿԳՆ, ՃՇՀԱՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : ՃՇՀԱՀ, 2019.Նկարագրություն։ 48 էջISBN:- 978-9939-63-310-7
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Depository | 75(07) Վ-30 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0599529 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 75(07) Վ-30 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0599530 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 3667 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1408104 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 15821ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL1467242 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 57548գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 oրով | NL1240120 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 57547գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 oրով | NL1240121 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||||
II / 57545գր Գրավիմետրիայի հիմունքներ : | II / 57546գր Գրավիմետրիայի հիմունքներ : | II / 57547գր Գեղանկարչություն. ջրաներկի ստեղծագործական խնդիրները (Նատյուրմոտի օրինակով ) : | II / 57548գր Գեղանկարչություն. ջրաներկի ստեղծագործական խնդիրները (Նատյուրմոտի օրինակով ) : | II / 57549գր Պորտֆոլիո : Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ / | II / 5754FL Poéme biblique de Hovhannés Chiraz / | II / 57550գր Պորտֆոլիո : Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ / |
Գրակ. ՝ էջ 47 :
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։