Ինովացիոն գործընթացների ձևավորման և կառավարման հիմնախնդիրները ՀՀ սոցիալական ոլորտում : Սեղմագիր` Ը.00.02 -«Տնտեսության,նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ա.Ռ. Կատինյան ; Գիտական ղեկավար` Ծ.Ջ. Կարապետյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` Հ.Ա. Մարզպանյան, Ս.Բ. Եղիազարյան ; Եվրոպական կրթական տարածաշրջանային ակադեմիա.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2016.Նկարագրություն։ 22 էջ : 21 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար` տնտեսագիտության թեկնածու, դոցենտ Ծովինար Ջիվանի Կարապետյան: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Հարություն Ալեքսանի Մարզպանյան, Սուսաննա Բենիամինի Եղիազարյան: Եվրոպական կրթական տարածաշրջանային ակադեմիա. Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատեն. սեղմագիր:Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 6286 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1379648 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 6285 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1379649 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Depository | 621.72 / Ч-388 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL1366418 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Եվրոպական կրթական տարածաշրջանային ակադեմիայում:
Գիտական ղեկավար` տնտեսագիտության թեկնածու, դոցենտ Ծովինար Ջիվանի Կարապետյան: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Հարություն Ալեքսանի Մարզպանյան, Սուսաննա Բենիամինի Եղիազարյան: Եվրոպական կրթական տարածաշրջանային ակադեմիա. Տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատեն. սեղմագիր:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։