ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Փոխներգործուն մեթոդների կիրառումը հանրակրթական դպրոցի քիմիայի դասընթացում որպես ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ա.Ա.Գրիգորյան ; ՀՀ ԿԳՆ, Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2007.Նկարագրություն։ 21 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան:Գիտ. ղեկ.՝ ք.գ.դ-ր, պրոֆ. Մ.Լ.Երիցյան
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.02 / Գ-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762192
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 5563 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1358058
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 5564 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1358059
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.02 / Գ-47 Պարարվեստը որպես անձի գեղագիտական զարգացման միջոց և նրա ուսուցման մեթոդները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Գ-67 Արվեստի պատմության դասընթացը որպես ավագ դպրոցականների գեղարվեստական կրթության միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (կերպարվեստ) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Գ-67 Մայրենի զարգացնող ուսուցման հիմնահարցը ծրագիր, դասագիրք և դասգործընթաց համակարգում : Սեղմագիր՝ 13.00.02 «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Գ-88 Փոխներգործուն մեթոդների կիրառումը հանրակրթական դպրոցի քիմիայի դասընթացում որպես ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Գ-88 Բազմաչափանիշային մոտեցման հիման վրա ուսանողների գիտելիքների գնահատման մեթոդիկան համակարգչային գրաֆիկայում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ինֆորմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստիճանի հայցման ատեն. / Ս 13.00.02 / Գ-88 Հայաստանի ազգաբնակչության ֆիզկուլտուրային կրթվածության ձևավորման սոցիալ-մանկավարժական պայմանները : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման մեթոդիկա» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Դ-17 Լեզվաբանական իրազեկության զարգացման հիմնախնդիրն անգլերենի բանասիրական ուղղվածության դասընթացում : Սեղմագիր «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. /

Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան:

Գիտ. ղեկ.՝ ք.գ.դ-ր, պրոֆ. Մ.Լ.Երիցյան

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա