ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացումը խաղի ժամանակ : Սեղմ. ԺԳ.00.03- «Հատուկ մանկավարժություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Մ.Կ.Մարության ; ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկ. համալ.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2010.Նկարագրություն։ 21 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանԳիտ. ղեկ.՝ մ.գ.դ. Ռ.Ն.Ազարյան
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.03 / Մ-39 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762431
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 4904 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպսարկվում NL1360023
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 4903 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպսարկվում NL1360024
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.02 /Խ-17 Հայոց լեզվի տրոհվող լրացումների ուսուցումը միջնակարգ դպրոցում : Սեղմագիր՝ 13.00.02 «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.03 / Ա-77 Տարրական դասարանների երկլեզու (բիլինգվ) աշակերտների գրի խանգարումների առանձնահատկությունները և դրանց շտկման ուղիները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.03- «Հատուկ մանկավարժություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստ. հայցմ. ատեն. / Ս 13.00.03 / Խ-28 Մտավոր հետամնաց դպրոցականների բարոյական դաստիարակության մանկավարժական մոտեցումների փորձարարական հիմնավորումը : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.03 «Հատուկ մանկավարժություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.03 / Մ-39 Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացումը խաղի ժամանակ : Սեղմ. ԺԳ.00.03- «Հատուկ մանկավարժություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.03 / Մ-80 Բնագիտության դասավանդման կատարելագործման ուղիները մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների ուսուցման գործընթացում («Մարդ» բաժնի օրինակով) : Սեղմագիր՝ ԺԳ. 00.03- «Հատուկ մանկավարժություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստիճանի հայցման ատեն. / Ս 13.00.03 / Մ-80 Թույլ տեսնող կրտսեր դպրոցականների գրավոր խոսքի խանգարումների շտկողական աշխատանքների օպտիմալացումը ։ Սեղմագիր՝ ԺԳ․00․03 - «Հատուկ մանկավարժություն» մասնագիտությամբ մանկավարժ․ գիտ․ թեկն․ գիտ․ աստ․ հայցման ատեն․ / Ս 13.00.03 / Մ-80 Թույլ տեսնող կրտսեր դպրոցականների գրավոր խոսքի խանգարումների շտկողական աշխատանքների օպտիմալացումը : Սեղմ. ԺԳ.00.03- «Հատուկ մանկավարժություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. /

Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Գիտ. ղեկ.՝ մ.գ.դ. Ռ.Ն.Ազարյան

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա