ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Տնտեսագիտական կրթության իրականացումը հանրակրթական դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Հ.Ա. Հարությունյան ;ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն ; Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2005.Նկարագրություն։ 19 էջ ; 20 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտ. ղեկ.՝ ֆ.-մ.գ.թ., պրոֆ. Հ.Ս. ՄիքայելյանԽ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան:
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.02 / Հ-42 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762319
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 3607 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1364545
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.02 / Հ-30 Մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդական առանձնահատկությունները տնտեսագիտական թեքումով դպրոցներում և դասարաններում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Հ-42 Արցախի դպրոցականների օլիմպիական կրթության կազմակերպման առանձնահատկությունները (ֆիզիկական դաստիարակության օրինակով) : «Դասավանդման և դաստիարակությանմեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի համար / Ս 13.00.02 / Հ-42 Գոյականի բառաքերականական կարգերի ուսուցումը միջին դպրոցում որպես սովորողների բառապաշարի հարստացման միջոց : Սեղմ. ԺԴ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (հայոց լեզու) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Հ-42 Տնտեսագիտական կրթության իրականացումը հանրակրթական դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Հ-42 Տարբերակված ուսուցման իրագործման մեթոդական համակարգը երկրաչափության դպրոցական դասընթացում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Հ-84 Հայկական ազգային շարժախաղերը՝ որպես նախադպրոցականների ֆիզիկական դաստիարակության հիմնական միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Հ-85 Մարմնամարզության դասավանդման մեթոդիկայի կատարելագործման ուղիները հանրակրթական դպրոցում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /

Գիտ. ղեկ.՝ ֆ.-մ.գ.թ., պրոֆ. Հ.Ս. Միքայելյան

Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան:

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա