ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Բուսաբանություն առարկայի բովանդակության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի հիմնախնդիրը հայ մանկավարժության մեջ 1800-1920 թթ. : Սեղմագիր «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստ. հայցման ատենախոս. / Գ.Ռ. Բալյան; Գիտ. ղեկ. մանկավարժ. գիտ. թեկն. դոց. Գ. Բաբայան; ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ա. հ., 2007.Նկարագրություն։ 21 էջ ; 21 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.01 / Բ-20 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762204
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 4068 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1377246
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 4069 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1377247
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.01 / Ա-97 Սովորողների ուսման որակի և գիտելիքների գնահատման ներդպրոցական վերահսկողությունը : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01- «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.01 / Բ-12 Ավագ դպրոցականների մտավոր դաստիարակության հիմնախնդիրը արդի պայմաններում և նրա օպտիմալացման ուղիներն ու միջոցները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.01 / Բ-12 Մարմնամարզական տերմինաբանությունը՝ ֆիզիկական վարժությունների ուսուցման տեսական հիմք : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն», ԺԳ.00.04 «Ֆիզիկական դաստիարակության, սպորտային մարզման ու առողջական ֆիզիկական կուլտուրայի տեսություն և մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.01 / Բ-20 Բուսաբանություն առարկայի բովանդակության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի հիմնախնդիրը հայ մանկավարժության մեջ 1800-1920 թթ. : Սեղմագիր «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստ. հայցման ատենախոս. / Ս 13.00.01 / Բ-20 Բուսաբանություն առարկայի բովանդակության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի հիմնախնդիրը հայ մանկավարժության մեջ 1800-1920 թթ. : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.01 / Բ-24 Ազգային ավանդույթների օգտագործումը որպես դպրոցականների բարոյական դաստիարակության օպտիմալացման միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.01- «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասն.մանկավարժական գիտությունների թեկն. / Ս 13.00.01 / Բ-24 Դաստիարակչական գաղափարները արցախահայ բանահյուսության մեջ : Սեղմագիր՝ 13.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /

ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ

Գիտ. ղեկ. մանկավարժ. գիտ. թեկն. դոց. Գ. Բաբայան

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա