ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Երաժշտական անծանոթ տեքստը հանպատրաստից կարդալ-կատարելու ունակության ձևավորման և զարգացման հոգեբանական գործոնները : Սեղմ. ԺԹ.00.05- «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասն. հոգեբան. գիտ. թեկն. / Մ.Ռ.Կարոյան.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2010.Նկարագրություն։ 19 էջԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: ՀՀ ԳԱԱ Մ.Աբեղյանի անվ. գրակ. ին-տԳիտ. ղեկ.՝ բ.գ.դ-ր, պրոֆ. Զ.Վ.Ավետիսյան
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 19.00.05 / Կ-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1793102
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 1897 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1318291
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 1896 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1318292
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 19.00.05 / Է-30 Ուսուցչի անձնային հոգեբանական որակները նրա մանկավարժական գործունեության բնութագրումներում : Սեղմագիր՝ ԺԹ.00.05 «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 19.00.05 / Թ-14 Նշանային տարբեր արտահայտչամիջոցներով կազմված ուսումնական տեքստի ընկալման և հասկացման յուրահատկությունները : Սեղմ. ԺԹ.00.05 - «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մանսագիտ. հոգեբան. գիտ. թեկն. / Ս 19.00.05 / Խ-28 Նախադպրոցականների և կրտսեր դպրոցականների խոսքի թերզարգացման հոգեբանական պատճառները և դրանց հաղթահարման ուղիները : Սեղմ. ԺԹ.00.05- «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասն. հոգեբան. գիտ. թեկն. / Ս 19.00.05 / Կ-35 Երաժշտական անծանոթ տեքստը հանպատրաստից կարդալ-կատարելու ունակության ձևավորման և զարգացման հոգեբանական գործոնները : Սեղմ. ԺԹ.00.05- «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասն. հոգեբան. գիտ. թեկն. / Ս 19.00.05 / Հ-17 Դեռահասների ինքնագիտակցության զարգացումը և նրա դինամիկան : Սեղմ. ԺԹ.00.05- «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասն. հոգեբան. գիտ. թեկն. / Ս 19.00.05 / Հ-17 Ավագ դեռահասների մտածողությամբ պայմանավորված ինքնագիտակցության դրսևորման առանձնահատկությունները : Սեղմագիր՝ ԺԹ.00.05- «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասն. հոգեբան. գիտ. թեկն. / Ս 19.00.05 / Հ-42 Կրտսերից միջին դպրոց անցման շրջանի հոգեբանական ուղեկցության համալիր մոդելի մշակման հիմնախնդիրները : Սեղմագիր՝ ԺԹ.00.05 «Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /

ՀՀ ԳԱԱ Մ.Աբեղյանի անվ. գրակ. ին-տ

Գիտ. ղեկ.՝ բ.գ.դ-ր, պրոֆ. Զ.Վ.Ավետիսյան

Մանկավարժական հոգեբանություն

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա