Основы экономики и организации рекламной деятельности : Учебно-методическое пособие / И.М. Волков ; Науч.-метод. каб. по заоч. и веч. обучению МГУ им. М.В. Ломоносова ; Гос. ком. СССР по народн. образованию.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Изд. МГУ , 1991. Նկարագրություն։ 77, [1] с. ; 21 смISBN:- 5211-028260
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Depository | 659 / В-676 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1150309 |
Библиогр.: с. 70 (5 назв.)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։