Таллинский дневник / Н. Михайловский.
Նյութի տեսակ։![Տեքստ](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Fundamental Scientific Library | General | PII/532060 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0168627 | ||
![]() |
Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 63.3(2)722 / М 69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL099958 | ||
![]() |
Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 63.3(2)722 / М 69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL099959 | ||
![]() |
Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 63.3(2)722 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | IL0532782 | |||
![]() |
Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 63.3(2)722 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | IL0569500 | |||
![]() |
Syunik Regional Library | Depository | 63.3(2) -М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | SL0042339 | ||
![]() |
Syunik Regional Library | Depository | 63.3(2)722 -М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | SL0043258 | ||
![]() |
Yerevan State University Library | Depository | 355.49(47) М-691 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2001010472 |
Դիտման Lori Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ |
![]() |
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
63.3(2)722 / М 63 Сталинградцы - творцы Победы / | 63.3(2)722 / М 63 Сталинградцы - творцы Победы / | 63.3(2)722 / М 64 Все минуты войны / | 63.3(2)722 / М 69 Таллинский дневник / | 63.3(2)722 / М 69 Таллинский дневник / | 63.3(2)722 / М 69 Воздушный мост / | 63.3(2)722 / М 69 Воздушный мост / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։