Աշխատուժի վերարտադրության ռեգիոնալ առանձնահատկությունները : (Հայկական ՍՍՀ օրինակով) / Վ.Շ. Թովմասյան, Ս.Ն. Սիմոնյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Հայկական ՍՍՀ ԳԱ հրատ., 1985.Նկարագրություն։ 238 էջԱյլ վերնագիր։- Региональные особенности воспроизводства рабочей силы
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Aragatsotn Regional Library | General | 65.9. Թ-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL015712 | ||
Book | Aragatsotn Regional Library | General | 65.9. Թ-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL015713 | ||
Book | Ararat Regional Library | Ընթերցասրահ | 65.9 Թ 79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է ընթերցասրահում | ARL003229 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 331.101.262 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 220072507 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 65.9(2Հ) Թ 79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL020783 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 65.9(2Հ) Թ 79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL020784 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 65.9/2Հ/ Թ-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0384152 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 65.9 TH-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | IL0035444 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 331.82 Թ-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2000896820 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 331.82 Թ-79 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2000896834 |
Դիտման Aragatsotn Regional Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։