Հայաստանի Հանրապետություն և Արցախի Հանրապետություն : Պատկերազարդ ատլաս / Ռ. Ն.Սարգսյան ; Խմբ.՝ Լ. Է. Շաքարյան ; Սրբ.՝ Ա.Ա. Բարսեղյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Անտենոր , 2018.Նկարագրություն։ 55 էջ : գունավոր նկարներ, քարտեզ ; 42 սմISBN:- 9789939621456
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | III / 396կերպ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1133886 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | III / 397կերպ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1133887 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | III / 398կերպ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1133888 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 2572 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասրկվում | NL1130949 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Մատենագիտության կաբինետ | 26.1 / Ս25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | SHL117355 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Արվեստի գրականության բաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||||
III / 395կերպ Աշխարհի ուսումնական ատլաս : [Անհրաժեշտ տեղեկություններ ամեն տարիքի սովորողների համար] / | III / 396կերպ Հայաստանի Հանրապետություն և Արցախի Հանրապետություն : | III / 397կերպ Հայաստանի Հանրապետություն և Արցախի Հանրապետություն : | III / 398կերպ Հայաստանի Հանրապետություն և Արցախի Հանրապետություն : | III / 399կերպ Ատլաս երեխաների համար : | III / 400 National Atlas of Armenia / | III / 401 National Atlas of Armenia / |
Օգտագործված գրականություն և էլեկտրոնային աղբյուրներ:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։