Сборник задач по сопротивлению материалов : Учебное пособие / А.А. Уманский и др. ; Под ред. А.А. Уманского.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Гостехиздат , 1954.Նկարագրություն։ 480 с. : черт. ; 23 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 539.4 С-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0336082 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 539.4 С-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0336159 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | РД II/33216 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0544556 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 620.1(076) / С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1416477 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 539.4 С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501036918 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 539.4 С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 250104154A | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 539.4 С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501041714 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 539.4 С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501041728 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 539.4 С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501041731 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ճշգրիտ գիտությունների ընթերցասրահ | 539.4 С-232 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | 2500024355 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։