Ղազախստան.հետախորհրդային հասարակական նորացման գործընթացներ : Սեղմագիր՝ Է․00․02 - «Համաշխարհային պատմություն, միջազգային հարաբերություններ» մասնագիտությամբ պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ն.Ա. Մկրտչյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ա.Ա. Ստեփանյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Սաֆարյան, Մ.Մ. Մարգարյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2018.Նկարագրություն։ 26 էջ ; 21 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ պ.գ.դ.,պրոֆեսոր Ա.Ա. Ստեփանյան: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ պ.գ.թ. պրոֆեսոր Ա.Սաֆարյան, ք.գ.դ. պրոֆեսոր Մ.Մ. Մարգարյան : Առաջատար կազմակերպություն՝ Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, ՀՀ ԳԱԱ, Արևելագիտության ինստիտուտ, 2018թ. հունիսի 5-ին պատմական թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 433 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1253394 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ս II / 2367 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1108306 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարում:
Գիտական ղեկավար՝ պ.գ.դ.,պրոֆեսոր Ա.Ա. Ստեփանյան: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ պ.գ.թ. պրոֆեսոր Ա.Սաֆարյան, ք.գ.դ. պրոֆեսոր Մ.Մ. Մարգարյան : Առաջատար կազմակերպություն՝ Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, ՀՀ ԳԱԱ, Արևելագիտության ինստիտուտ, 2018թ. հունիսի 5-ին պատմական թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։