Մաթեմատիկական անալիզի դասախոսություններ : (Ուսումնական ձեռնարկ ֆիզիկամաթեմատիկական մասնագիտությունների ուսանողների համար) / Ս.Կ. Պետրոսյան ; Արցախի պետական համալսարան, Մաթեմատիկայի ամբիոն.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Ստեփանակերտ : ԱրՊՀ հրատ., 2006-. 2008․Նկարագրություն։ 3 գISBN:- 978-99930-4-985-2 (Գ. 1)
- 978-99930-4-700-1 (Գ. 3)
Բովանդակություն:
1-ին (2008,160 էջ,նկ.) Անալիզի ներածություն
2-րդ (2006, 90 էջ) Մեկ փոփոխականի ֆունկցիայի դիֆերենցյալ հաշիվ Խմբ․՝ Օ․Ե․ Բաբայան
3-րդ (2007, 166 էջ,նկ.) Մեկ փոփոխականի ֆունկցիայի ինտեգրալ հաշիվ
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | General | III /1469ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով: | NL1022146 | ||
Book | National Library of Armenia | General | III / 1506ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL1077923 | ||
Book | National Library of Armenia | General | III / 1470ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 3 | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով: | NL1022147 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 53066 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | I | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1414854 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 52212 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | II | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1644677 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 53065 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | III | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1414853 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
1-ին (2008,160 էջ,նկ.) Անալիզի ներածություն
2-րդ (2006, 90 էջ) Մեկ փոփոխականի ֆունկցիայի դիֆերենցյալ հաշիվ Խմբ․՝ Օ․Ե․ Բաբայան
3-րդ (2007, 166 էջ,նկ.) Մեկ փոփոխականի ֆունկցիայի ինտեգրալ հաշիվ
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։