Подъем затонувших кораблей / Джозеф Н. Горз; Пер. с англ.А. Ф. Дашкевича, Г. С. Дмитриева .
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Судостроение, 1985.Հրատարակություն։ 2-е изд., стерՆկարագրություն։ 333 с. : 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 39.49 / Г 68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL274938 | |||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 39.49 / Г 68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | изд.2 | Հասանելի | Not for loan | LRL196309 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 626 / Г-689 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1694232 | |||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 39.4 / Г68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL167938 | |||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 39.4 / Г68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL148734 | |||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 39 / Г-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | SL0073539 |
Դիտման Lori Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Գրքային հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
39.47я722 / М 15 Основы судовождения : [Учебник для сред. ПТУ] / | 39.47я722 / М 15 Основы судовождения : [Учебник для сред. ПТУ] / | 39.49 / А 18 Аварийно-спасательные и судоподемные средства / | 39.49 / Г 68 Подъем затонувших кораблей / | 39.49 / Д 46 Покорение глубин / | 39.49 / Д 46 Покорение глубин / | 39.49 / Д 46 Покорение глубин / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։