ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Տեղային կազմի պատկերը
Տեղային կազմի պատկերը
Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Իդեոլոգեմները ՀՀ տեղեկատվական տարածքում / Հեղինակային խմբի ղեկավար՝ Գագիկ Հարությունյան ; Հեղինակային խումբ՝ Աննա Ժամկոչյան և ուրիշներ ; ՀՀ ԿԳՆ գիտության պետական կոմիտե.

Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : «Նորավանք» ԳԿՀ, 2013.Նկարագրություն։ 262 էջ : աղյուսակներ ; 21 սմISBN:
  • 978-9939-825-19-9
Խորագրեր։ Առցանց պաշարներ։
Բովանդակություն:
Բովանդակություն՝ Ներածություն -- Իդեոլոգեմները եվ արժեքները տեսական մոտեցումներում -- ԶԼՄ-ն՝ որպես իդեոլոգեմների տարածման հիմնական միջոց -- Տեղեկատվական տարածքում իդեոլոգեմների ուսումնասիրության մեթոդաբանությունը -- Հայաստանի հասարակության արժեքային համատեքստը եվ ԶԼՄ-ն -- ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները -- Իդեոլոգեմները հայաստանի ԶԼՄ-ում:
Համառոտագրություն: Գրքում ներկայացվում է ավանդական և ինտերնետային որոշ լրատվամիջոցների կողմից իդեոլոգեմների (գաղափարական-արժեքային իմաստավորումներով հասկացությունների) տարածման ուսումնասիրությունը։ Վերլուծության են ենթարկվել հետազոտված զանգվածային լրատվամիջոցների բովանդակության մեջ առկա իդեոլոգեմների համամասնությունները, դրանց որակական բնութագրիչները, իմաստավորման համատեքստերը և հուզական երանգավորման կշիռները։ Դիտարկվել են նաև ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները՝ լրատվական դաշտի զարգացման անցած ուղին, ԶԼՄ բովանդակային առանձնա- հատկությունները, բովանդակության ձևավորման գործոնները, ինչպես նաև ԶԼՄ լսարանի առանձնահատկությունները Հայաստանում։ Գիրքը նախատեսված է ինչպես փորձագիտական հանրության, այնպես էլ ընթերցողների լայն շրջանակների համար։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 61226 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1805264
Book Book National Library of Armenia Depository II / 61115գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է 30 օրով NL1568716
Book Book National Library of Armenia Depository II / 32149գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է 30 օրով NL0994208
Book Book National Library of Armenia Depository II/3254գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0550517
Book Book National Library of Armenia Depository II/4303գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0571667
Book Book National Library of Armenia Depository II/4304գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0571666
Book Book National Library of Armenia Depository II/4305գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0571665
Book Book National Library of Armenia General II/1168ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի One Hour Loan NL0579937
Book Book National Library of Armenia Depository II/7135գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0632603

«ՀՀ տեղեկատվական տարածքի իդեոլոգեմների ուսումնասիրությունը» երկամյա գիտական հետազոտական ծրագիրը ֆինանսավորվել է ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի կողմից:

Գիրքը հրատարակվում է ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի դրամաշնորհով, «Նորավանք» ԳԿՀ փորձագիտական խորհրդի որոշման հիման վրա:

Գրքի թվային տարբերակը ներբեռնվել է՝ http://www.noravank.am

Բովանդակություն՝ Ներածություն -- Իդեոլոգեմները եվ արժեքները տեսական մոտեցումներում -- ԶԼՄ-ն՝ որպես իդեոլոգեմների տարածման հիմնական միջոց -- Տեղեկատվական տարածքում իդեոլոգեմների ուսումնասիրության մեթոդաբանությունը -- Հայաստանի հասարակության արժեքային համատեքստը եվ ԶԼՄ-ն -- ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները -- Իդեոլոգեմները հայաստանի ԶԼՄ-ում:

Գրքում ներկայացվում է ավանդական և ինտերնետային որոշ լրատվամիջոցների կողմից իդեոլոգեմների (գաղափարական-արժեքային իմաստավորումներով հասկացությունների) տարածման ուսումնասիրությունը։ Վերլուծության են ենթարկվել հետազոտված զանգվածային լրատվամիջոցների բովանդակության մեջ առկա իդեոլոգեմների համամասնությունները, դրանց որակական բնութագրիչները, իմաստավորման համատեքստերը և հուզական երանգավորման կշիռները։ Դիտարկվել են նաև ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները՝ լրատվական դաշտի զարգացման անցած ուղին, ԶԼՄ բովանդակային առանձնա- հատկությունները, բովանդակության ձևավորման գործոնները, ինչպես նաև ԶԼՄ լսարանի առանձնահատկությունները Հայաստանում։ Գիրքը նախատեսված է ինչպես փորձագիտական հանրության, այնպես էլ ընթերցողների լայն շրջանակների համար։

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Սեղմիր պատկերի վրա այն պատկերի դիտակում տեսնելու համար

Տեղային կազմի պատկերը

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա