Рисуют дети блокады : [альбом] / Э.И. Голубева, А.А. Крестинский.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Համառոտագրություն լեզու: Անգլերեն, ֆրանսերեն, Գերմաներեն Մատենաշար։ Никто не забыт и ничто не забытоՀրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Аврора, [1969].Նկարագրություն։ [79] с. : ил. ; 25 cмԽորագրեր։- Искусство
- Рисование
- Детское изобразительное творчество -- Темы и образы -- Альбомы
- Воспитание -- Виды воспитания -- СССР
- Эстетическое воспитание детей -- Эстетическое воспитание средствами изобразительного искусства -- Альбом
- История СССР -- Великая Отечественная война -- Альбом
- Ленинград (город) -- Великая Отечественная война (1941-1945) -- Альбомы
- Великая Отечественная война (1941-1945) в детском изобразительном творчестве
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PIII/29935 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0364313 | ||
Book | National Children's Library | Նախադպրոցական և 1-4-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | 85.143(2) Г-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0429275 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.143(2) Г-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370790 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.143(2) Г-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370791 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | III / 1950хр (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL0728085 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | Б / 8029 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL0726738 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Текст рез. на англ., фр., нем. яз.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։